[Tex-nl] PDF's combineren met inhoudsopgave

Nico Poppelier n.poppelier at xs4all.nl
Sun Dec 10 14:13:50 CET 2017

Beste mede-TeX-fans,

Mijn vraag is misschien off-topic, maar ik vermoed dat er in jullie
kringen kennis aanwezig is die ik kan gebruiken in een project bij mij
op het werk (eventueel tegen betaling).

Ik zoek iemand die scripts kan ontwikkelen om het volgende te doen:

1. Lees een JSON- of XML-bestand met daarin de filenamen en titels van 2
of meer PDF-documenten.

2. Plak die losse PDF-documenten aan elkaar tot één PDF-document.

3. Voeg aan het begin van het gecombineerde PDF-document een
inhoudsopgave toe (1 of meer pagina's) op basis van het bestand uit stap
1. De titels moeten hyperlinks worden die verwijzen naar de 1e pagina
van het bijbehorende onderdeel.

Stappen 1 en 2 zijn eenvoudig, en de crux zit natuurlijk in stap 3.

Omgeving: .NET Framework, Windows Server 2008 of 2012.

Reacties graag via prive-bericht, niet via de lijst.

Vriendelijke groet,

Nico Poppelier