[Tex-nl] NTG Voorjaarsbijeenkomst 2015

Willi Egger w.egger at boede.nl
Tue Jun 2 09:36:37 CEST 2015

Besten allemaal,

ik wil jullie hiermee eraan herinneren, dat we op 11 juni a.s. de ledenvergadering van de NTG gaan houden.

Datum: 11 juni 2015
Tijd:      11:00 tot 15 :00
Plaats: InspirID, Petrus Driessenstraat 44, 9714 CC Groningen

Naast de ledenvergadering met verkiezingen en een lunch, zullen we ons gaan verdiepen in de details van een moderne font…

De stukken voor de jaarvergadering zijn te vinden op het besloten gedeelte van ons web-site.

Omdat wij de aantallen deelnemers c.q. lunches aan de beheerster van de lokatie moeten doorgeven, vraag ik jullie zich aan te melden tot a.s. zaterdag 6 juni bij de secretaris.

Tot volgende week donderdag!

Vriendelijke groeten

Willi Egger
Secretaris NTG