[Tex-nl] .toc bestand output zonder opnieuw te genereren

Bas Dekker (TeXniek) texnics at digifuga.nl
Mon Jun 1 18:17:57 CEST 2015

Op 1 jun. 2015, om 18:07 heeft Siep Kroonenberg <siepo at cybercomm.nl> het volgende geschreven:

> Zijn er redenen wWaarom kun je niet \include en \includeonly kunt
> gebruiken?

Die waren er :-) : had te maken met macro's.

Ik heb e.e.a. moeten inpakken, en nu werkt het goed:

\subsubsection*{In dit deel:}
\par\noindent
	\makeatletter
	\begingroup
 		\input{\jobname.#4}%
	 \endgroup
	\makeatother

Waarbij #4 weer uit een macro komt.

Met een combinatie van jullie tips in reply-all en reply-one ben ik er uit.

@Pander: ik wil wat specifieke inhoud-informatie hebben in de delen van mijn document, waar minitoc en titletoc niet in voldeden. Dus Perl script geschreven dat de .toc split, transformeert en wegschrijft naar *.pt1, *.pt2,... voor de verschillende delen. Werkt goed genoeg ;-)

Bedankt!

Hartelijks,

BasD

Bas Dekker