[Tex-nl] .toc bestand output zonder opnieuw te genereren

Pander pander at users.sourceforge.net
Mon Jun 1 14:12:21 CEST 2015

On 06/01/2015 02:08 PM, Bas Dekker (TeXniek) wrote:

> Hallo allemaal,
>

> Kunnen jullie mij helpen met het volgende in LaTeX?
>
> Stel, ik heb een .toc bestand (gegenereerd uit een run op document A).
>
> En stel dat ik de inhoud van dat bestand in document B zou willen
> plaatsen, zonder het .toc bestand opnieuw te genereren (en dus
> overschrijven waarbij de informatie uit document A die ik wil verloren
> gaat) ?
>
> (ik weet het, het klinkt heel raar, en dat zou niemand moeten willen,
> maar dat is in dit concrete geval echt wat ik heel bewust wil :-))
>

> \@starttoc gaat hier uiteraard niet werken...

Misschien kun je wat meer vertellen over waarom je dit wil. Ik heb ook
een workaround voor een document dat te groot is voor TeX. Dat splits ik
op in drie bestanden waar in het eerste bestand na een derde alleen lege
pagina's zitten. Tweede bestand heeft alleen tekst in twee derde en
laatste bestand alleen tekst in laatste een derde deel.

Die lege pagina's hebben wel de juiste koppen en verwijzingen zodat alle
inhoudsopgaven identiek zijn. Later kan ik met een tool delen van die
PDF losknippen en samenvoegen tot een PDF. Maar ik doe dat wel op zo'n
manier ze zelf identieke inhoudsopgaven hebben, daar blijf ik verder van af.