[Tex-nl] Van harte gefeliciteerd

cgvanderlaan kisa1 at xs4all.nl
Sat Sep 6 15:11:26 CEST 2014

Geacht bestuur en beste NTG-leden,

Ingesloten mijn gelukwens met de viering van het a.s. NTG  jubileum, volgend weekend.

Oplettende lezertjes, leden van het eerste uur, zullen het hergebruik van mijn 1-jarige en 5-jarige gelukwens herkennen,
maar ...is herschreven in PostScript, en maakt geen gebruik van de picture environment, cq gkp macros.

Helaas ben ik te zwak om deel te nemen aan het jubileum gebeuren.
Veel plezier, een nuttige bijenkomst,  en de

Grtjes---Kees---

PS Mijn cadeau voor NTG is mijn PScatalogue met ruim 225 plaatjes en bijbehorende PS codes, dat op de NTG fileserver verschijnen zal,
naast de benodigde PSlib.eps, de library. Een synopsis is verschenen in GUST bulletin 2014, en aangeboden aan MAPS.