[Tex-nl] Tikz/pgf en cijfers met komma's

Koen Wybo koen.wybo at pandora.be
Wed May 7 23:23:07 CEST 2014

Dag Wilfred,

Hartelijk dank om me op weg te zetten met \pgfmathprintnumber
De variabelen worden veel eerder gedefineerd.

Voor mijn opstelling met  \pie[text = legend, style = drop shadow]{}
werkt het aanpassen van regel 60 in pgf-pie.sty
Deze heb ik omgevormd naar

{\scalefont{#3}\beforenumber\pgfmathprintnumber[use comma]{#3}\afternumber};

Et voilà, ça marche.

Nu nog het lettertype in pt-sans en dan is alles naar wens ;-)

Koen Wybo