[Tex-nl] locatie lco files

Piet van Oostrum piet at vanoostrum.org
Mon Feb 3 23:57:57 CET 2014

Rejo Zenger wrote:

 > ++ 03/02/14 22:41 +0100 - Piet van Oostrum:

 > Been there, done that. En, het werkte niet.
 >
 >  | rejo at ix:~$ mkdir -p /Users/rejo/Library/texmf/tex/latex
 >  | rejo at ix:~$ cd /Users/rejo/Library/texmf/tex/latex
 >  | rejo at ix:~/Library/texmf/tex/latex$ cp /Users/rejo/Library/texmf/brief-standaard.lco .
 >  | rejo at ix:~/Library/texmf/tex/latex$ cd ownCloud/latex/
 >  | rejo at ix:~/ownCloud/latex$ pdflatex test.tex
 >  | This is pdfTeX, Version 3.1415926-2.5-1.40.14 (TeX Live 2013)
 >  |  restricted \write18 enabled.
 >  | entering extended mode
 >  | (./test.tex
> [...]
Ik zie nergens in je boodschap dat het bestand niet gevonden wordt. Als ik op mijn systeem een .lco zet in /Users/piet/Library/texmf/tex/latex/piet.lco dan wordt die keurig gevonden. Er zou dus iets anders mis kunnen zijn. Maar dan zou je de hele logfile moeten laten zien.
--
Piet van Oostrum <piet at vanoostrum.org>
WWW: http://pietvanoostrum.com/