[Tex-nl] Knuth interview

Hans Hagen pragma at wxs.nl
Sun Jun 30 12:24:43 CEST 2013

On 6/30/2013 9:34 AM, Wilfred van Rooijen wrote:

> Opkomst in Japan: een hoop bejaarden en lichtelijk geschifte academici. Waar & wanneer is de TUG conferentie? Misschien kom ik wel even buurten :-))

Hm, ik weet niet wat voor 'n conferenties je bezoekt. De organisatoren
zijn half zo oud als ik en de japanse delegatie aan eurotex in breskens
bracht het gemiddelde aardig omlaag. Dus: jij kunt beter maar niet
erheen gaan want dan gaat het gemiddelde omhoog.

Hans

                                           Hans Hagen | PRAGMA ADE
               Ridderstraat 27 | 8061 GH Hasselt | The Netherlands
     tel: 038 477 53 69 | voip: 087 875 68 74 | www.pragma-ade.com