[Tex-nl] Knuth interview

Wilfred van Rooijen wvanrooijen at yahoo.com
Sun Jun 30 02:50:56 CEST 2013

> html of iets soortgelijks ja. De vraag wordt dan meer of de meeste

> documenten dan nog gemaakt worden om op papier te lezen of om ze op een
> scherm (met variabele grootte en alle problemen daarbij) te lezen. Ik
> merk zelf dat ik haast niks meer uitprint en vooral op laptop, tablet en
> telefoon lees. Ik heb thuis niet eens meer een werkende printer (de
> toner is op en al jaren niet meer bijgevuld).

Persoonlijke voorkeuren zijn & blijven interessant. Ik print bijna alles voordat ik lees (soms 2-up of 4-up, afhankelijk van het formaat van het origineel). Ik vind papier echt makkelijker om bijvoorbeeld snel wat aantekeningen te maken, de batterij is nooijt leeg, en het is super-multipurpose: probeer maar eens je iPad als onderzetter te gebruiken voor een kopje koffie :-))

Wilfred