[Tex-nl] Knuth interview

Hans Hagen pragma at wxs.nl
Sat Jun 29 21:54:23 CEST 2013

On 6/29/2013 3:07 PM, Rick van Rein (OpenFortress) wrote:

> Ik definieer gebruikersvriendelijkheid als gebruiksgemak op termijn, maar inderdaad wordt meestal alleen naar het initiele gemak gekeken.  Ik snap nog altijd niet hoe dat mechanisme van "instant gratification" standhoudt in een wereld die efficientie hoog in het vaandel zegt te hebben.  Hihi, misschien kunnen we onze aankomende ondergang als rijk continent voorkomen door LaTeX van overheidswege voor iedereen verplicht te stellen ;-)

Tja, en wat als je geen latex maar een andere tex/macro-package variant
wilt gebruiken? Of andere fonts dan standaard door latex ondersteund? Of
een wat leukere stijl dan article of zo?

Hans

                                           Hans Hagen | PRAGMA ADE
               Ridderstraat 27 | 8061 GH Hasselt | The Netherlands
     tel: 038 477 53 69 | voip: 087 875 68 74 | www.pragma-ade.com