[Tex-nl] Knuth interview

Hans Hagen pragma at wxs.nl
Sat Jun 29 13:26:04 CEST 2013

On 6/29/2013 12:47 PM, Johan Wevers wrote:

> html of iets soortgelijks ja. De vraag wordt dan meer of de meeste
> documenten dan nog gemaakt worden om op papier te lezen of om ze op een
> scherm (met variabele grootte en alle problemen daarbij) te lezen. Ik
> merk zelf dat ik haast niks meer uitprint en vooral op laptop, tablet en
> telefoon lees. Ik heb thuis niet eens meer een werkende printer (de
> toner is op en al jaren niet meer bijgevuld).

de echte 'boost' komt denk ik pas als we flexibele edge-to-edge devices
hebben, met cmyk reflectieve weergave en zeer lang batterij gebruik (ik
had even mijn hoop gevestigd op electrowetting) .. dan zal ook design
edge-to-edge worden met meer interessante interfaces

Hans

                                           Hans Hagen | PRAGMA ADE
               Ridderstraat 27 | 8061 GH Hasselt | The Netherlands
     tel: 038 477 53 69 | voip: 087 875 68 74 | www.pragma-ade.com