[Tex-nl] Knuth interview

Johan Wevers johanw at vulcan.xs4all.nl
Sat Jun 29 12:47:32 CEST 2013

On 29-06-2013 10:44, Hans Hagen wrote:

> uit jouw 99% blijkt dus ook dat we in academia geen moeite hoeven doen
> het marktaandeel van tex te vergroten (afgezien van de vraag of over 10
> jaar zowieso nog wordt getypeset en niet gewoon alles in een lange blob
> html kan) ...

html of iets soortgelijks ja. De vraag wordt dan meer of de meeste
documenten dan nog gemaakt worden om op papier te lezen of om ze op een
scherm (met variabele grootte en alle problemen daarbij) te lezen. Ik
merk zelf dat ik haast niks meer uitprint en vooral op laptop, tablet en
telefoon lees. Ik heb thuis niet eens meer een werkende printer (de
toner is op en al jaren niet meer bijgevuld).

--
ir. J.C.A. Wevers
PGP/GPG public keys at http://www.xs4all.nl/~johanw/pgpkeys.html