[Tex-nl] Knuth interview --> toekomst LaTeX/TeX/etc

Johan Wevers johanw at vulcan.xs4all.nl
Sat Jun 29 12:42:19 CEST 2013

On 29-06-2013 10:39, J.A.J. Pater wrote:

> Ja, ik had het over TeXPortal. Werkt als een trein.

Ik had het een tijdje niet meer bijgehouden, er lijkt inderdaad flink
vooruitgang in gemaakt te zijn.

> Welk programma gebruik jij daarvoor?

Ik heb een Asus Transformer, en daarop wordt Polaris Office meegeleverd.
Die was prima geschikt om Word documenten aan te maken zonder veel
opmaak, zeg maar voor het typen van tekst onderweg als ik geen andere
computer binnen handbereik heb.

--
ir. J.C.A. Wevers
PGP/GPG public keys at http://www.xs4all.nl/~johanw/pgpkeys.html