[Tex-nl] Knuth interview

Wilfred van Rooijen wvanrooijen at yahoo.com
Fri Jun 28 13:11:40 CEST 2013

Het valt me nog mee dat de uitgeverij niet opmerkte "tijd om te upgraden naar nieuw-ijslands"

Is er niet een Europees subsidiepotje voor dit soort dingen? Het valt mij regelmatig op dat er projecten omtrent de klassieke talen via Europese subsidies worden gedaan. In Europees verband zul je een consortium moeten opzetten, waar minstens twee sneue partners inzitten, waarvan een in oost-europa. Die sneue partners laat je gewoon links liggen, en met de competente partners zet je een online ijslandse grammatica op ;-))

Groeten,
Wilfred