[Tex-nl] Nederlandse aanhalingstekens in pdfLaTeX

Piet van Oostrum piet at vanoostrum.org
Wed Dec 11 16:23:11 CET 2013

Dick Hoogendijk wrote:

 > Wat een onzin. Spelling aanpassen aan gebrekkige techniek. Ik noem
 > dat gemakzucht. De jeugd heeft niet alleen de toekomst. Die hebben
 > we allemaal. De jeugd is wel gehaast en neemt daardoor niet de
 > moeite een handeling meer te gebruiken. Jouw uitspraak lijkt op wat
 > ik dagelijks ook in het verkeer zie. Schijt aan afspraken. Iedereen
 > doet maar raak. Stom!

Zo'n 10 (?) jaar geleden, toen alles buiten ASCII regelmatig voor problemen zorgde, liet ik die accenten in de meeste gevallen ook maar zitten. Tegenwoordig, nu Unicode en i.h.b. UTF-8 in 99% van de gevallen zonder problemen verwerkt kan worden houd ik me er weer netjes aan.
--
Piet van Oostrum <piet at vanoostrum.org>
WWW: http://pietvanoostrum.com/