[Tex-nl] Nederlandse aanhalingstekens in pdfLaTeX

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Mon Dec 9 10:33:40 CET 2013

Nou sorry mannen, maar ik ben het helemaal niet eens met die boute uitspraak. Ik vind deze keys bijzonder plezierig. Onder wel besturingssysteem dan ook. De touchscreen methode (vasthouden van een letter voor de andere opties) is ook erg plezierig. Je mag als TeX gebruiker best met je tijd meegaan.

-- Verzonden van mijn Nexus 7 met K-@ Mail