[Tex-nl] Nederlandse aanhalingstekens in pdfLaTeX

Rick van Rein rick at openfortress.nl
Thu Dec 5 10:57:03 CET 2013

Hallo Johann, Hein, anderen,

> Alles over de compose key:
> http://hellebaard.nl/publicaties/book/book-compose-key-sequence-reference-guide-2012/

Natuurlijk hebben jullie groot gelijk -- de compose key is ideaal
Ik stel hem vaak opnieuw in en geniet van de pracht en praal

Wat mij verbijsterd is dat hij bij elke upgrade weer in het niets oplost
Terwijl een toetsenbord wel met een irritante CapsLock wordt uitgedost!

Ik zal eens uitzoeken hoe SunCompose werkt op een Mac
Want ik ben dol op het ding, al klinkt dat misschien gek

Dank voor jullie input en meedenken
Dat de Sint jullie vanavond maar iets fraais moge schenken!

Groet,
  -Rick