[Tex-nl] Laatste oproep woorden nieuwe spellingcontrole

Wybo Dekker wybo at xs4all.nl
Sat Sep 29 17:18:50 CEST 2012

Ha Karel,

Ja, die stomme Pander had de reply-to niet aangepast, en ik lette niet
goed op. Heb hem al een verwijt gemaakt.

> Ha die Wybo, Het is duidelijk dat de oude garde predominant is in het
> TeX gebruik gezien alle geneesmiddelen.

Ja, dat was mij ook al opgevallen. Een positief punt: ik ben sinds mijn
ablatie-behandeling geheel medicijn-vrij, zelfs met de prostaatpillen
ben ik gestopt. De dutasteride die ik lang geslikt heb heeft zijn
werking blijkbaar goed gedaan. Nu maar hopen dat dat een beetje duurzaam
is.

> Het is fenprocoumon met een 'f'. Staat LUA er al bij?

Verdomd, heb ik er toch nog een gemist toen ik het lijstje controleerde.
Ik zal het doorgeven.
--
Wybo