[Tex-nl] Blij verrast met deze MAPS 43

Willi Egger w.egger at boede.nl
Mon Oct 29 15:20:29 CET 2012

Het is onwaarschijnlijk dat deze uitgave een MAPS43-link wordt, omdat het boek is uitgegeven door ons Tsjechisch  counterpart van de NTG: CSTUG.

Twee opties:

- je wordt lid van de NTG, dan komt die met het welkomst paket
- je besteld hem bij ondergetekende met adres. De prijs is dan 10 E + verzendkosten.

Vriendelijke groeten

Willi Egger
Secretaris NTG