[Tex-nl] Latin Modern Font tabel

Kees van der Laan kisa1 at xs4all.nl
Sun Oct 14 15:58:25 CEST 2012

Dank Andrea,

\input testfont.tex
\table
\bye
en als ik na de prompt
    cmr10
invoer, dan krijg ik de cmr font tabel. Bemoedigend.

Ik wil graag   latin modern    zien, dus
     lmr10
na de prompt...
Maar dat geeft onder XeTeX-verwerking de melding dat
   lmr.cfg
ontbreekt.
Die zoek ik wel op, ergens. (TeXlive geeft dat niet, dus naar GUST...)

Ik ben er achter dat testfont.tex in het MF book App H behandeld wordt en
dat Lueking een
niet-interaktiueve variant
   fntproof
heeft gemaakt.