[Tex-nl] Laatste oproep woorden nieuwe spellingcontrole

K.H.Wesseling k.h.wesseling at planet.nl
Wed Oct 3 00:54:51 CEST 2012

Beste Wybo,

Van harte gefeliciteerd met het feit dat je medicijn vrij bent. Ik weet wat
dat betekent. Ik voel me gezond, bijvoorbeeld, maar wordt steeds herinnerd
aan ziekte door de 11 smorgens en 9 savonds pillen. Het innemen op zich is
minder vervelend. Had je een door mij onvermoed atrium fibrilleren? Bij mij
is dat geheel verdwenen nadat ik de vulling van de circulatie onder controle
kreeg. Nogmaals congratulationen...Karel.