[Tex-nl] Android versie van (La)TeX?

Wilfred van Rooijen wvanrooijen at yahoo.com
Tue Mar 13 07:06:07 CET 2012

Hoi Johan

Het lijkt erop dat er nog geen (Xe)(pdf)(La)TeX is voor Andoid. Op Google kom ik alleen maar VerbTeX tegen. Ik zou zeggen: ontwikkel dat ff ;-)) Ik heb overigens geen idee hoe je software kan porten naar een Android. Android gebruikt (meen ik) een soort linux-kloon kernel dus je zou zeggen dat het moet kunnen. Je kan ook eens kijken naar linux distros voor tablet en andere hand-helds. Een vriend van mij heeft onlangs linux geinstalleerd op zijn Samsung Galaxy.

Cheerio,
Wilfred