[Tex-nl] Fontafhankelijke ongewenste extra witregel na minteken

Wybo Dekker wybo at xs4all.nl
Fri Feb 24 10:12:00 CET 2012

De zwarte blokjes worden door draft gegenereerd.
Is bij jou de linker kolom niet langer, doordat onder twee van de
mintekens (de eerste twee) een lege regel staat? Dan heb jij andere
fontfiles dan wij, denk ik:

$ grep -i deja main.fls|sort -u
INPUT
/usr/local/texlive/2011/texmf-dist/fonts/enc/dvips/dejavu/dejavumono_ot1.enc
INPUT
/usr/local/texlive/2011/texmf-dist/fonts/tfm/public/dejavu/DejaVuSansMono-tlf-ot1.tfm
INPUT
/usr/local/texlive/2011/texmf-dist/fonts/type1/public/dejavu/DejaVuSansMono.pfb
INPUT /usr/local/texlive/2011/texmf-dist/tex/latex/dejavu/DejaVuSansMono.sty
INPUT
/usr/local/texlive/2011/texmf-dist/tex/latex/dejavu/OT1DejaVuSansMono-TLF.fd

On 2012-02-24 09:34, Wilfred van Rooijen wrote:
> Hoi allemaal,
>
> Ik heb de testfile gedownload, maar wat moet er nu precies misgaan? Ik
> heb de \usepackage{DejaVuSansMono} weggehaald, en daarna met xelatex
> gecompileerd. Ik krijg twee kolommen met tekens (linkerkolom 1 x x x - x
> - x - x met kleine vierkantjes ernaast, en de rechterkolom 3 x x x  - x
> - x - x). Alles lijkt in orde, alle symbolen staan netjes uitgelijnd.
>
> ?
>
> Wilfred

Wybo