[Tex-nl] Fontafhankelijke ongewenste extra witregel na minteken

Wilfred van Rooijen wvanrooijen at yahoo.com
Fri Feb 24 09:34:33 CET 2012

Hoi allemaal,

Ik heb de testfile gedownload, maar wat moet er nu precies misgaan? Ik heb de \usepackage{DejaVuSansMono} weggehaald, en daarna met xelatex gecompileerd. Ik krijg twee kolommen met tekens (linkerkolom 1 x x x - x - x - x met kleine vierkantjes ernaast, en de rechterkolom 3 x x x  - x - x - x). Alles lijkt in orde, alle symbolen staan netjes uitgelijnd.

?

Wilfred