[Tex-nl] Extra pagina

Carlo van Rijswijk carlovanrijswijk at hetnet.nl
Thu Feb 2 19:07:56 CET 2012

Hoi Hendri,

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik lees veel zaken op
verschillende maillijsten en fora en de NTG-lijst is een oase van rust,
vriendelijkheid en professionaliteit. Ik stel niet veel vragen omdat ik
Latex voor de "gewone" zaken gebruik, maar leer heel veel van de
vragen van anderen en de antwoorden. Een goede oplossing kan m.i. niet
eerder gevonden worden voordat het probleem duidelijk in beeld gebracht
is. Ook voor dat laatste kan men op deze lijst prima terecht.

P.s. Ik heb een exemplaar van "Guide to Latex", 2004 (4th ed.) van
Helmut Kopka en Patrick W. Daly over. Ik zou het graag (tegen
bezorgkosten) schenken aan iemand die ik daar een plezier mee doe (b.v.
voor een educatief doel, een school, of cursus of i.d.. Heeft
iemand een suggestie?

Met vriendelijke groet,

Carlo van Rijswijk

Hendri Hondorp wrote on the subject: "Re: [Tex-nl] Extra pagina"