[Tex-nl] Extra pagina

Hendri Hondorp g.h.w.hondorp at utwente.nl
Thu Feb 2 16:44:00 CET 2012

Dag Jan,

Kan ik hieruit begrijpen dat jij geirriteert raakt ? Ik in elk geval
niet. Ik heb op de NTG maillinglijst in de vele jaren dat ik erop
geabonneerd ben nog nooit het woord "irritatie" gelezen.
Voor mij is deze maillinglijst juist het voorbeeld van mensen die elkaar
zeer snel, zeer correct, zeer professioneel en vakkundig te woord staan,
met het doel iedereen waar mogelijk te kunnen helpen met LaTeX
problemen. Kom je met een vraag/probleem en anderen kunnen dat
reproduceren dan moet het wel heel gek gaan wil iemand van de NTG
maillinglijst er geen oplossing voor weten.

Ik hoop dat je op een andere wijze wel tot een antwoord van je probleem
kunt komen. Mocht het een bug of iets anders zijn waarvan je denkt dat
er meerdere mensen profijt van kunnen hebben, schroom dan niet en meldt
het op de NTG-maillinglijst.

Met vriendelijke groeten,

Hendri Hondorp

On 02-02-12 16:00, Jan Geenen wrote:
> Dag allemaal,
>
> het is duidelijk dat deze manier van discussieeren niet bijdraagt aan de oplossing van mijn probleem. Het leidt tot irritatie en daar heb ik geen behoefte aan. Ik stop er dan ook mee.
>
> M.vr.gr.
>
> Jan

\documentclass{mailmessage} %%
\usepackage{signature}      %% Yes this is LaTeX, simple isn't it?
\begin{document}            %%
   \name{G.H.W. Hondorp (Hendri)}
   \company{University of Twente}
   \department{Department of Electrical Engineering, Mathematics and \\
               Computer Science}
   \group{HMI: Human Media Interaction}
   \url{http://hmi.ewi.utwente.nl}
   \email{G.H.W.Hondorp at utwente.nl}