[Tex-nl] Texlive in Ubuntu

J.A.J. Pater jajpater at gmail.com
Sat Aug 18 11:48:33 CEST 2012

Beste mensen,

Ik snap niet waarom texlive geïntegreerd zou moeten worden in
Ubuntu/Debian/Mint. Als je gewoon texlive installeert kun je snel
updates van stylefiles enzovoort installeren.
Dan heb je alleen wel weer het probleem dat veel software afhankelijk is
van de texlive versie van Ubuntu zelf.
Mijns inziens kunnen ze van die dependencies beter aanbevelingen maken,
dan kun je zelf kiezen.
Pander hartelijk dank voor het script.

Groet,

Adriaan