[Tex-nl] Aanhalingstekens

Wilfred van Rooijen wvanrooijen at yahoo.com
Thu Apr 19 11:09:35 CEST 2012

Hallo Andrea,

Ik weet niet of je in plain tex ook babel kan gebruiken, maar als het kan, dan heb je een goede kans dat de meeste aanhalingstekens daar wel in gedefinieerd zijn.

Ik neem aan dat guillemots wel in de TeX Gyre fonts zullen zitten. De lage aanhalingstekens heb ik nooijt gebruikt, ik weet niet of die gedefinieerd zijn in tex.

Groeten,
Wilfred