[Tex-nl] NL Spellingchecker voor TeX onder windows?

Pander pander at users.sourceforge.net
Mon Apr 2 14:20:16 CEST 2012

Voor Nederlands is de beste spellingcontrole hunspell, zie
  http://hunspell.sourceforge.net/
Stichting OpenTaal levert hier jaarlijks verbeterde Nederlandse
ondersteuning voor.

De laatste versie is hier te vinden:
  http://sourceforge.net/projects/hunspell/files/Hunspell/1.3.2/

Deze wordt ook door Mozilla FF en TB en LibreOffice gebruikt. Eventueel
kun je deze ook onder cygwin gebruiken.