[Tex-nl] ruimte boven section-titel bovenaan kolom

Wybo Dekker wybo at xs4all.nl
Sun Sep 25 21:30:45 CEST 2011

On 09/25/2011 08:52 PM, Bart Pauwels wrote:
> De oplossing van Wybo, met:
>
> \mbox{\rule{0pt}{19.25pt}}
>
> komt heel erg dicht bij, maar niet helemaal perfect. Als de
> subsection-titel bovenaan de pladzijde staat gaat het goed, maar
> wanneer deze op een andere plaats voorkomt klopt het helaas niet
> helemaal.

Ik zie geen spat verschil tussen de twee versies. Maar goed, als het
maar werkt.
Wat ik wel zie is dat op pagina 1 de spaties achter de 4 van vers 4 en
achter de 5 van vers 5 verschillen. Verderop laat je die spaties
helemaal weg, wat ook niet mooi is. Ik zou het liever zo doen:
$^4$\,Wee die zondige...

(Zo nu heb ik weer eens meer in de Bijbel gelezen dan ik in tientallen
jaren gedaan heb;-)

--
Wybo