[Tex-nl] MTMI probleem

Jan Willem Polderman j.w.polderman at math.utwente.nl
Wed Sep 21 07:51:19 CEST 2011

Het was inderdaad mathtime. Heel lang geleden heb ik die eens geïnstalleerd. Ik was dat helemaal vergeten. Probleem opgelost. Bedankt.

Jan Willem.

On 20 Sep, 2011, at 10:11 , Piet van Oostrum wrote:

> Als ik het goed heb is mtmi onderdeel van de mathtime fonts. Dat zijn commerciële fonts en dus geen onderdeel van texlive. Je moet ze dus opnieuw installeren in je texlive installatie.
>
> Het kan zijn dat je ook nog andere texlive packages moet installeren, zoals texlive-fonts-recommended en/of texlive-fonts-extra.

> [...]

Jan Willem Polderman, Assoc. Prof.
Program Director
Department of Applied Mathematics
University of Twente
P.O. Box 217 7500 AE Enschede, The Netherlands
j.w.polderman at math.utwente.nl
www.math.utwente.nl/~poldermanjw
+31-(0)53-489 3438
+31-(0)53-489 3370  (secretary)