[Tex-nl] 4allTex

Ben Geels ben.geels at gmail.com
Mon Sep 19 12:58:40 CEST 2011

Beste Jacques,

ik ben enthousiast gebruiker van Linux. En wel in de Kubuntu distributie. Ik
gebruik als desktopmanager KDE en voor LaTeX gebruik ik Kile. Over die
editor ben ik zeer tevreden. Goed in te stellen en handig in het gebruik.

Aan te raden dus.

Op mijn werk, en voor mijn leerlingen, heb ik dan een USB stick met MikTeX
portable, Reuze handig als je op beveiligde computers toch wilt LaTeX-en.
Daarbij gebruik ik dan de echt wat mindere editor TeXWorks

Op 17 september 2011 18:29 schreef jjmvgorp <jjmvgorp at xs4all.nl> het
volgende:

Ben Geels