[Tex-nl] 4allTex

jjmvgorp jjmvgorp at xs4all.nl
Sat Sep 17 18:29:56 CEST 2011

Beste TEX experts,

Rond 1985 heb ik intensief gebruik gemaakt van TEX, toen als KNMI-er.
Daarbij had ik veel steun aan Piet van Oostrum, die mij handleiding en
CD stuurde.
Een nog prettiger ervaring: tijdens mijn verblijf bij een meteo
instituut in de VS (1987/8, NCAR, Colorado)
moest ik allerlei teksten alleen maar invullen op voorbewerkte shablomen.
De Latex cmd's stonden er al rondom heen bv. brieven, nota's en papers.
Via het secretariaat werden die dan geredigeerd en verstuurd.

Hoe staat er nu mee bestaan er installaties van (La-EM..)TEX onder
Windows XP of 7 en vooral Linux?

Graag wil ik op de hoogte komen van de toestand nu.
P.S. Vooral voor math. formules was Tex ideaal.

Met vriendelijke groeten,

Jacques van Gorp
Welgelegenlaan 65
3971HM Driebergen