[Tex-nl] Hoe een .dtx bestand te herformatteren (in vi)

Piet van Oostrum piet at vanoostrum.org
Sat Sep 10 17:27:20 CEST 2011

Pander wrote:

> Een gerelateerde vraag is de volgende. Hoe kan ik hier letters zoals
 > ë gebruiken? Moet ik dan \"e of \"{e} invoeren? Anders krijg ik
 > namelijk foutmeldingen over T1 encoding.

\"e en \"{e} zijn equivalent. En ë kun je gebruiken als je
\usepackage[xxxx]{inputenc} gebruikt waarbij xxxx de codering is die je editor ook gebruikt voor je bestand (bijvoorbeeld utf-8 of latin-1). T1 heeft er niks mee te maken want dat is een fontcodering, niet een input codering. Ik ben wel benieuwd wat de foutmelding dan was.
--
Piet van Oostrum <piet at vanoostrum.org>
WWW: http://pietvanoostrum.com/