[Tex-nl] Enumerate probleem

F-BTSC concorde.f.btsc at gmail.com
Thu May 19 15:10:24 CEST 2011

Beste allen,

Ik heb een probleem waar ik geen oplossing voor kan vinden. Ik had 2
documenten, de ene met 4 hoofdstukken, de andere met 3. Nu heb ik die
samengevoegd in een project, omdat dat makkelijker werkt. Het enige wat ik
nu echt grondig veranderd heb tov voordien is dat ik nu het 'chapterbib'
package gebruik dus ipv telkens \input{chapter} te gebruiken om alle
hoofdstukken toe te voegen gebruikt ik nu \include{chapter} moeten gebruiken
om dit te doen werken.
Allemaal goed en wel, dat lukte, maar nu heb ik iets vreemds opgemerkt. De
getallen blijven verder optellen telkens als ik enumerate durf gebruiken om
een lijstje te maken. Dus dan krijg je bijvoorbeeld in hoofstuk 1:

1. blablabla
2. blablabla
3. blablabla
4. blablabla

En daarna gebruik ik die enumerate omgeving nog eens in vb hoofstuk 4 en dan
is het:

5. blablabla
6. blablabla
7. blablabla
8. blablabla

En ga zo maar door... Elke keer als ik dat gebruik telt die verder ipv
telkens vanaf 1 terug te beginnen. Ik heb mijn .tex files nagekeken en er
zit geen fout in voor zover ik kan zien. Voordien, toen de 2 documenten nog
apart stonden en ik die chapterbib nog niet gebruikte was het wel in orde.
Ergens moet er dus iets niet compatibel zijn, maar ik weet niet wat en dus
ook niet hoe ik dit oplos.

Kan iemand mij helpen hiermee?

Vriendelijke groeten,

Katrien