[Tex-nl] Hyperlinks

Koen Wybo koen.wybo at telenet.be
Tue May 17 21:26:46 CEST 2011

nameref defines a \nameref command that makes reference to an object
by its name (e.g., the title of a section or chapter).

Er is ook een versie zonder de hyperlink mogelijk:
http://chris-hummersone.blogspot.com/2010/07/latex-nameref-without-hyperlink.html

Koen Wybo

Op dinsdag 17-05-2011 om 14:54 uur [tijdzone +0200], schreef Johan
Vromans: