[Tex-nl] Bijeenkomst NTG

Willi Egger w.egger at boede.nl
Thu May 12 22:47:58 CEST 2011

Beste lezers van de TEX-nl-lijst,

De NTG houdt op dinsdag 31-5-2011, 10.00-16.00  de voorjaarsbijeenkomst met jaarvergadering.

De dag vindt  in de Hendrik III Zaal, Kasteel KMA te Breda plaats.

Het thema van de dag is:  "Ebooks in een TeX perspectief"

Er zijn bij dit thema heel wat interessante dingen te vertellen!

Wij nodigen jullie van harte uit, om aan de dag mee te doen.

Ik wil jullie wel erop wijzen, dat voor het binnen gaan op het terrein vooraf een lijst met de persoonsgegevens en een nummer van een identeitsbewijs nodig is. Dus verzoek ik jullie de gegevens bij aanmelding mee te sturen. Ik heb de data uiterlijk 1 week voorafgaande aan de bijeenkomst nodig, dat is dus voor 24 mei a.s.
Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten en tot in Breda

Willi Egger
Secretaris NTG