[Tex-nl] Fwd: Latex

Kees van der Laan kisa1 at xs4all.nl
Tue May 10 11:20:21 CEST 2011

----- Original Message -----
From: "Hans Hagen" <pragma at wxs.nl>
To: "TEX-NL at ntg.nl :de Nederlandstalige discussie lijst over TeX en
companen" <tex-nl at ntg.nl>
Sent: Tuesday, May 10, 2011 10:19 AM
Subject: Re: [Tex-nl] Fwd: Latex

> dat geldt dan ook voor bepaalde vormen van tex gebruik (manier van
> coderen, stylen, fonts, editing, etc)

Inderdaad Hans, maar is dat erg?
Ik ben blij met en kan voor mijn doel goed uit de voeten met plain.
(Hoewel ooit begonnen met LaTeX)
Anderen zijn blijven hangen in LaTeX, dat kennelijk goed voldoet,
de nieuwelingen, nou ja, zijn blij met ConTeXt en de vernieuwers met
Lua(TeX).
Een ieder heeft zo zijn subset van gebruik gevonden, en past dat aan,
evolueert met,  de effectieve nieuwigheden zoals pdf(All)TeX en OT
(schallbare universele) fonts.

Grtjes---Kees---