[Tex-nl] Fwd: Latex

Johan Vromans jvromans at squirrel.nl
Mon May 9 18:46:27 CEST 2011

Wilfred van Rooijen <wvanrooijen at yahoo.com> writes:

> Dat is waarschijnlijk waar, maar dat neemt niet weg dat het maken van
> een verslag, hoe pijnlijk het soms ook kan zijn, onderdeel is van een
> opleiding.

Het maken van het verslag - ja, inclusief het redelijk netjes vorm
geven. Maar goed vormgegeven vind ik een vak apart. Het is al erg genoeg
dat tegenwoordig iedereen meent met wat Word klungelarijtjes een
'professioneel ogend' resultaat te kunnen krijgen. Mijn ogen doen er
vaak zeer van.

Ik heb overigens ook wel eens (tegen betaling) een proefschrift
vormgegeven. Lijkt me niets mis mee.

-- Johan