[Tex-nl] Welke (La)TeX (Was: Re: e ë ?)

Diederick C. Niehorster dcnieho at gmail.com
Wed Feb 2 05:40:50 CET 2011

Ah, en wat ik niet wist maar wel net lees is dat je via de interface
die epstopdf aanleverd conversies van arbitraire bestandsformaten kan
declareren, zie sectie 1.6,
http://ctan.org/tex-archive/macros/latex/contrib/oberdiek/epstopdf.pdf.

Dat kan dus de meeste problemen met plaatjes in pdflatex wel oplossen.

Groeten,
Diederick

>>> Diederick