[Tex-nl] Pijltjes die verwijzen naar een bepaald punt op een afbeelding

J.A.J. Pater jajpater at gmail.com
Wed Apr 27 20:54:51 CEST 2011

Dag Koen,

Dat moet vrij eenvoudig te doen zijn met TikZ.
Zelf kan ik je niet precies vertellen hoe dat moet,
maar ik ben ooit dit tegengekomen:

http://www.eigenheimstrasse.de/~ben/tikzgraphicx/tikzgraphicx.pdf
(zie ook:
http://www.eigenheimstrasse.de/~ben/tikzgraphicx/tikzgraphicx.zip - voor
de broncode)

Het zal wel even puzzelen zijn, maar dan heb je ook wat.

Hartelijke groet,

Adriaan.