[Tex-nl] Migreren naar pdfLaTeX

Bart Pauwels bps1572 at mail.be
Fri Apr 15 21:04:05 CEST 2011

Johan,

Volgend vraagje:
hebben de pdf pagina's die je invoegt dezelfde afmetingen als de ruimte binnen de cropmarks,
(107 x 177) ?

Ik heb het ondertussen zelf eens geprobeerd met \includepdf erbij,
en dat gaat bij mij nog steeds goed, maar enkel als mijn ingevoegde pdf dezelfde afmetingen
heeft als de cropmarks (zoals het bij mij altijd is).

Wat is de pdf die je invoegt ? Is die ook met LaTeX gemaakt ?
In dat geval kan je eventueel het gebruik van package crop toevoegen in die LaTeX file,
dan heb je de stap met \includepdf niet nodig.

Je situatie is waarschijnlijk ingewikkelder dan ik me voorstel.
Misschien moet je maar eens een bestandje zoals refbase.pdf bezorgen, of de eventuele LaTeX source ervan, zodat we echt kunnen zien wat er fout gaat.

Bart Pauwels