[Tex-nl] Migreren naar pdfLaTeX

Bart Pauwels bps1572 at mail.be
Fri Apr 15 15:56:53 CEST 2011

Johan,

Misschien zit het probleem bij de pdf die je invoegt met \includepdf;
misschien verstoort die de paginagrootte (en dan moet je dat misschien anders instellen met de opties van pdfpages ...).
Heb je al eens geprobeerd of de combinatie van geometry en crop wel goed werkt als je gewoon tekst in het document hebt en geen included pdf ?
Bij mij gaat de combinatie van deze twee packages immers wél goed.
Met pdfpages erbij heb ik het nog niet geprobeerd.
Misschien heb ik vandaag of morgen wat tijd om het eens te proberen ...

Bart Pauwels