[Tex-nl] gebruik brief, hoe krijg ik \maand in de tekst?

Gijs Hillenius gijs at hillenius.net
Fri Oct 29 12:37:58 CEST 2010

Hallo,

bij wijze van test :-). Ik schrijf een brief, die begint met
,----
| \documentclass[english, a4paper, 11pt, oneside, streepjes]{brief}
| \usepackage{palatino, color, eurosym}
|
| (snip)
|
| \datum{\vandaag}

`----

Nu wil ik verderop in de tekst "\maand" hebben, zodat als ik de brief
vandaag afrond er October (English) staat, en volgende week November ...

Enfin, ik heb al even een paar opties geprobeerd, maar dat levert na
pdflatex een "Undefined control sequence" op.

Dank!

Gijs

--
Check me if I'm wrong, Sandy, but if I kill all the golfers...
they're gonna lock me up and throw away the key!