[Tex-nl] geachte lezersters van TEX-NL: we zijn om

Jules van Weerden Jules.vanWeerden at ntg.nl
Thu Oct 28 22:01:50 CEST 2010

Hoi, allen,

Als het goed gegaan is [en dit is de eerste test]
is iedereen verwijderd van de LISTSERV-lijst TEX-NL bij SURFNET en
toegevoegd aan de MALMAN-lijst TeX-NL at ntg.nl.

Elke maand (althans voorlopig) krijgt een ieder een mailtje
met een wachtwoord voor de toegang tot de eigen pagina binnen MAILMAN.

Ik heb het op de LISTSERV-lijst het zo ingesteld dat de mail
daar ddoorgestuurd wordt aan de lijst op de ntg-server.

Opmerkingen gaarna naar mij en niet naar de lijst.

Veel plezier in de nieuw opzet en we zullen
SURFnet nogmaals bedanken voor de gastvrijheid.

Ik ben nog an het kijken wat we met de mail-archieven
van LISTSERV kunnen doen. Ik zal ze in ieder geval ophalen.

Gr,			Jules van Weerden
			beheerder TEX-NL (@ntg.nl).