[Tex-nl] acceptgiro's

Rick van Rein rick at openfortress.nl
Wed Oct 27 13:22:36 CEST 2010

Hoi Rene,

> Dat blijft me bespaard, alleen het adresgegevens en rekeningnr hoeven nog
> ingevuld te wordende rest staat er al op. Persoonlijk vind ik dat al uitdaging genoeg.

Da's prettig voor je.

Misschien wel een goed idee om ergens wat documentatie achter te laten
rond je uiteindelijke aanpak, zodat anderen het voor de Nederlandse
variant kunnen aanpassen.

Mijn oorspronkelijke suggestie van een stylefile is zo te horen een brug
te ver, maar een eenvoudige HOWTO ergens op een website zou super zijn
om de kennis in (ons deel van) de wereld te vergroten :)

Groet,
 -Rick