[Tex-nl] acceptgiro's

Hendri Hondorp hendri at cs.utwente.nl
Wed Oct 27 12:25:41 CEST 2010

  On 27/10/10 10:05, Rene Borchers wrote:
> Na een paar dagen rond googlen naar een oplossing om ipv met excel/word
> mijn acceptgiro's (400+)  te printen met Latex nog geen stap verder.
>
> Nu maar een mailtje naar de experts. Wie kan mijn een duwtje in de goede
> richting geven?
>
> Groet
>
> Rene

Ik vond (via google: "latex ocr-b giro") de volgende URL en daar staat
een voorbeeld van een noorse giro: http://home.online.no/~asgeinil/latex/

Er komt iets uit wat lijkt op een giro-formulier. Ik stuur een pdf mee
(latex -> dvi, dvips -> ps, ps2pdf -> pdf, pdflatex in 1 keer werkt niet
ivm ontbreken van fonts)

Ik hoop dat je/jullie hier wat aan hebt.

Hendri Hondorp
Universiteit Twente
EWI/HMI
Enschede