[Tex-nl] Hoe punt na URL te verwijderen uit plainurl.bst

Piet van Oostrum piet at vanoostrum.org
Mon Nov 15 20:08:00 CET 2010

Pander schreef:

 >  > Hoi,
 >  >
 >  >  > Nu is het me gelukt om de tekst "Available from: " te
 >  >  > verwijderen,
 > maar
 >  >  > het lukt me niet op de punt "." na de URL te verwijden.
 >  >  >
 >  >  > Deze zou ik graag ook willen verwijderen omdat waar ik het voor
 > gebruik
 >  >  > verwarrend werkt met de URL.
 >  >
> Hoe krijg ik dit in plainurlm.bst geïmplementeerd? Die bibtex styles
> [...]

plainurlm.bst? Ik heb alleen plainurl.bst. Daarin staat een functie:

FUNCTION {fin.entry.original}
{ add.period$
  write$
  newline$
}

Ik vermoed dat add.period$ weghalen zou moeten werken (ik heb het niet geprobeerd).
Maar dan ben je de punt ook kwijt als je geen url hebt. Je zou natuurlijk ook de url binnen < >  kunnen zetten. Staat er niets van \url{} om de url heen?
--
Piet van Oostrum
Cochabamba. URL: http://pietvanoostrum.com/