[Tex-nl] Hoe punt na URL te verwijderen uit plainurl.bst

Pander pander at users.sourceforge.net
Thu Nov 11 23:18:59 CET 2010

Hallo allemaal,

Ik gebruik plainurl bibtexstijl van het pakket urlbst. Dit is een
uitbreiding op de stijl plain met als extra ondersteuning voor het veld
URL. In de bibliography komt op het einde van elk item in dit formaat de
URL er bij: "Available from: URL." met een link op de URL.

Nu is het me gelukt om de tekst "Available from: " te verwijderen, maar
het lukt me niet op de punt "." na de URL te verwijden.

Deze zou ik graag ook willen verwijderen omdat waar ik het voor gebruik
verwarrend werkt met de URL. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Groeten,

Pander