[Tex-nl] Maps en DVD

Willi Egger w.egger at boede.nl
Tue Dec 14 22:00:13 CET 2010

Aub meld je bij de secretaris, als er iets niet goed is gegaan.

Mensen die de factuur op tijd hebben voldaan eerder in het jaar, hebben de MAPS40 eerder al ontvangen. Derhalve zou de laatst verstuurde mailing 1 boekje en een DVD moeten bevatten. Als dit niet zo is, dan hoor ik dat.

AUB dit niet via de mailinglist regelen.

Willi Egger
Secretaris NTG